Wednesday, November 10, 2010

1 STOP CENTER MUSLIM CHOICE

Alhamdulillah, akhirnya sebuah kedai runcit yang berkonsepkan halal akhirnya telah menjadi kenyataan setelah bertungkus lumus 




Dengan 1 STOP CENTER MUSLIM CHOICE ini , kami berhasrat menyediakan perkhidmatan runcit yang kukuh dan diyakini berlandaskan hukum syarak agar dapat memberikan keuntungan dan haiyah taibah (kehidupan yang baik) kepada kesluruhan ummah sejagat amnya dan penduduk kuantan amnya.
"Melalui rantaian niaga pula, kami ingin tingkatkan ekonomi masyarakat Islam tempatan melalui produk makanan halal supaya setanding dengan keluaran produk sedia ada di pasaran dalam memenuhi tuntutan keperluan ekonomi," jelasnya.
Seperti kedai serbaneka lain, ia menawarkan kira-kira 1,000 item keperluan seperti barangan dapur, produk herba, produk kesihatan, makanan kering dan basah termasuklah serbuk pencuci serta haruman, tetapi semuanya halal dan suci.
Hampir 80 peratus barangannya merupakan produk IKS Muslim tempatan . Kesemuanya mendapat status halal daripada Jabatan Kebajikan Islam Malaysia (Jakim) selain yang dihasilkan sendiri secara kecil-kecilan di rumah seperti kuih muih sejuk beku segera.



Keraguan anda adalah tanggungjawab kami. Sokongan serta komitmen anda semua dalam menjayakan 1 STOP CENTRE FOR MUSLIM CHOICE ini amat kami alu-alukan. InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment